Cookie beleid
Over dit Cookie beleid
Dit Cookie beleid legt uit wat cookies zijn en how wij ze gebruiken. Lees deze informatie goed want hier leggen we uit wat voor informatie we opslaan. Voor meer informatie over ons cookie beleid en de data die wij vastleggen kan je ons contacten op hallo@safetyinc.nl
Je kan altijd je keuze om cookies te accepteren of wijzigen onder in de rechter hoek bij ‘Privacy beleid’
[user_consent_state]
Wat zijn cookies?
Cookies zijn kleine stukjes (tekst)informatie die bij het bezoek van de website van Safety inc worden meegestuurd aan je browser en vervolgens op de harde schijf of in het geheugen van je computer, tablet, mobiele telefoon of ander apparaat (hierna: “Apparaat”) worden opgeslagen. De cookies die via de website van Safety inc worden geplaatst, kunnen jouw apparaat of de bestanden die daarop opgeslagen staan niet beschadigen. Als we het over ‘cookies’ hebben, bedoelen we niet alleen deze kleine stukjes (tekst)informatie, maar ook vergelijkbare technieken waarmee informatie verzameld wordt, zoals bijvoorbeeld device fingerprinting.
Hoe gebruiken we cookies?
Hieronder vind je een overzicht van de doeleinden waarvoor Safety inc persoonsgegevens over jou verwerkt. Daarbij is telkens aangegeven welke gegevens Safety inc voor dat specifieke doel gebruikt, wat de juridische grondslag is om die gegevens te mogen verwerken en hoe lang de gegevens door Safety inc worden bewaard. Om het
overzichtelijk te houden, hebben we alles gegroepeerd naar type gegevensstroom.
Wat soort cookies gebruiken wij?
Dienstverlening, klantenbeheer en financiële administratie
Doeleinde: Beheer van bestellingen
Gegevens: NAW-gegevens, Leveringadres, Factuuradres, E-mailadres, Telefoonnummer, Betalingsgegevens
Grondslag: Uitvoering van de overeenkomst
Bewaartermijn: Zo lang als noodzakelijk voor dit doeleinde
Doeleinde: Facturatie
Gegevens: Bedrijfsnaam, Factuuradres, KvK nummer, Kopie ID, Bankrekeningnummer
Grondslag: Uitvoering van de overeenkomst
Bewaartermijn: Zo lang als noodzakelijk voor dit doeleinde
Doeleinde: CRM
Gegevens: Naam, Gebruikersnaam, E-mailadres, Bestelgeschiedenis, Gebruikers ID, Telefoonnummer
Grondslag: Gerechtvaardigd belang
Betrokken belang: Commercieel belang
Bewaartermijn: Zo lang als noodzakelijk voor dit doeleinde
Doeleinde: Dienstverlening
Gegevens: NAW-gegevens, E-mailadres, Gegevens die nodig zijn om de dienst te leveren
Grondslag: Uitvoering van de overeenkomst
Bewaartermijn: Zo lang als noodzakelijk voor dit doeleinde
Marketing
Doeleinde: Direct marketing
Gegevens: Naam, E-mailadres
Grondslag: Gerechtvaardigd belang
Betrokken belang: Commercieel belang
Bewaartermijn: Zo lang als noodzakelijk voor dit doeleinde
Doeleinde: Affiliate marketing
Gegevens: Klikgedrag, Interesse in een product
Grondslag: Gerechtvaardigd belang
Betrokken belang: Commercieel belang
Bewaartermijn: Zo lang als noodzakelijk voor dit doeleinde
Doeleinde: Retargeting
Gegevens: Surfgedrag
Grondslag: Gerechtvaardigd belang
Betrokken belang: Commercieel belang
Bewaartermijn: Zo lang als noodzakelijk voor dit doeleinde
Website
Doeleinde: Website analytics
Gegevens: Surfgedrag, Locatie
Grondslag: Gerechtvaardigd belang
Betrokken belang: Commercieel belang
Bewaartermijn: Zo lang als noodzakelijk voor dit doeleinde
Doeleinde: Prijsaanvraag
Gegevens: Naam, E-mailadres, Inhoud van het bericht
Grondslag: Uitvoering van de overeenkomst
Bewaartermijn: Zo lang als noodzakelijk voor dit doeleinde
[cookie_audit columns=”cookie,description” heading=”The below list details the cookies used in our website.”]
Hoe verkrijgen wij jouw persoonsgegevens?
Safety inc heeft gegevens over jou in bezit, omdat jij die gegevens aan ons verstrekt hebt.
Wat zijn jouw rechten?
Onder de Europese Algemene Verordening Gegevensbescherming beschik je over een aantal rechten met betrekking tot jouw gegevens en de verwerking ervan:
Inzage
Als je de persoonsgegevens wilt zien die bij Safety inc over je zijn vastgelegd, kun je
een verzoek tot inzage doen.
Wijzigen
Als je veranderingen wilt aanbrengen in de persoonsgegevens die je hebt gezien naar aanleiding van een inzageverzoek, kun je een verzoek hiertoe doen bij Safety inc. Je kunt verzoeken dat Safety inc je gegevens wijzigt, verbetert, aanvult, verwijdert of afschermt.
Beperken van de verwerking
Je hebt daarnaast, onder voorwaarden, het recht om Safety inc te verzoeken de verwerking van je persoonsgegevens te beperken.
Recht van bezwaar
Als een bepaalde verwerking op grond van het ‘gerechtvaardigd belang’ van Safety inc of een derde plaatsvindt, heb je het recht om bezwaar te maken tegen die verwerking.
Gegevensoverdracht
Je hebt het recht jouw persoonsgegevens van Safety inc te verkrijgen. Safety inc zal deze verstrekken in een gestructureerde en gangbare vorm, die op eenvoudige wijze in andere gangbare digitale systemen te openen valt. Op deze manier kun je jouw gegevens ook bij een andere aanbieder onderbrengen.
Toestemming intrekken
In alle gevallen waarin de grondslag voor een bepaalde gegevensverwerking jouw toestemming is, heb je het recht die toestemming in te trekken. Dat heeft voor het verleden geen gevolgen, maar betekent wel dat wij die gegevens dan niet meer mogen verwerken. Het kan zijn dat Safety inc je daardoor bepaalde diensten niet meer kan leveren.
Reactie door Safety inc
Een verzoek kan verstuurd worden naar hello@safetyinc.nl. Safety inc zal je verzoek zo snel mogelijk inwilligen en in elk geval niet later dan één (1) maand nadat Safety inc een dergelijk verzoek heeft ontvangen. Indien Safety inc je verzoek afwijst zullen wij in ons antwoord aangeven waarom het verzoek wordt afgewezen.
Ontvangers van de persoonsgegevens
De gegevens kunnen worden doorgegeven aan:
– Verwerkers
– Partijen die betrokken zijn bij de uitvoering of nakoming van een overeenkomst tussen jou en Safety inc.
Het kan zijn dat Safety inc verplicht is je gegevens te verstrekken aan een derde partij, bijvoorbeeld op grond van een wettelijke verplichting.
Doorgifte aan derde landen of internationale organisaties
Om (bijvoorbeeld) technische en operationele redenen kan het nodig zijn dat jouw (persoons)gegevens worden doorgegeven aan aan Safety inc gelieerde ondernemingen buiten de Europese Economische Ruimte. Omdat de regelgeving op het gebied van de privacybescherming daar mogelijk niet eenzelfde bescherming biedt als binnen de Europese Economische Ruimte, zal Safety inc gebruik maken van het Privacy Shield of de EU Model Clauses om jouw privacy zoveel mogelijk te beschermen. Wanneer dat niet mogelijk is, zal Safety inc aan jou toestemming vragen om jouw (persoons)gegevens naar landen zonder passend beschermingsniveau door te gegeven. Deze toestemming kun je te allen tijde intrekken.
Wat zijn cookies en hoe gebruikt Safety inc ze?
Cookies zijn kleine stukjes (tekst)informatie die bij het bezoek van de website van Safety inc worden meegestuurd aan je browser en vervolgens op de harde schijf of in het geheugen van je computer, tablet, mobiele telefoon of ander apparaat (hierna: “Apparaat”) worden opgeslagen. De cookies die via de website van Safety inc worden geplaatst, kunnen jouw Apparaat of de bestanden die daarop opgeslagen staan niet beschadigen. Als we het over ‘cookies’ hebben, bedoelen we niet alleen deze kleine stukjes (tekst)informatie, maar ook vergelijkbare technieken waarmee informatie verzameld wordt, zoals bijvoorbeeld device fingerprinting.
Kan dit Privacy Statement worden gewijzigd?
Dit Privacy Statement kan worden gewijzigd. Wij adviseren je daarom regelmatig het Privacy Statement na te lezen op eventuele wijzigingen.
Waar kan je terecht met klachten en vragen?
Mocht je nog vragen hebben over dit Privacy Statement en de wijze waarop Safety inc je gegevens gebruikt, dan kun je een e-mail sturen naar info@safetyinc.nl. Ook als je een klacht hebt over de manier waarop Safety inc jouw gegevens verwerkt, kun je een e-mail sturen naar info@safetyinc.nl. Daarnaast kan je ook altijd contact opnemen met de bevoegde nationale toezichthouder op het gebied van privacybescherming. In Nederland is dit de Autoriteit Persoonsgegevens.
Heb ik controle over mijn cookies?
Je hebt altijd de keuze om cookies te accepteren of te wijzigen onder in de rechter hoek bij ‘Privacy beleid’. Dit zal een popup tonen waar je de instellingen kan wijzigen.
Het blokkeren en verwijderen van cookies gaat in elke browser anders. Je kan de instellingen van je browser zo instellen dat er geen cookies worden geplaatst of geaccepteerd. Voor meer informatie over het beheren, blokkeren en verwijderen van cookies bezoek je wikipedia.org, www.allaboutcookies.org.
Safety inc.
Safety inc. is opgericht in 2017 als samenwerkingsverband tussen verschillende expertises. Zo kan Safety inc. een totaaloplossing bieden voor kwaliteit en veiligheid binnen elk werkgebied. Dankzij de no-nonsens mentaliteit weet je altijd precies waar je aan toe bent.
Gegevens
- Safety inc.
- Zuidhoek 245
- 3082 PH Rotterdam
- (085) 060 76 98
- hello@safetyinc.nl